Alone

Alone


روزای سخت نبودن با تو                            خلاء امید و تجربه کردم

D#m7        A#m                                 D#m7          A#m

داغ دلم که بی تو تازه می شد                  هم نفسم شد سایه ی سردم

D#m7           A#m                                  D#m          A#m

تورو می دیدم از اونور ابرا                     که میخوای سر سری از من رد شی

D#m                  A#m                           D#m7          A#m

آسمونو بی تو خط خطی کردم                 چه جوری میتونی انقده بد شی؟

G#m                                                 A#m

                           چه جوری میتونی انقده بد شی یییییییییییییی؟

                             F         G#m      F#m             A#m           

سکوت قلبتو بشکن و برگرد                     نذار این فاصله بیشتر از این شه

D#m                                                 A#m

نمیخوام مثل گذشته که رفتی                  دوباره آخر قصه همین شه

              F                                       F#m

سکوت قلبتو...

روزای سخت نبودن با تو                             دور نبودنتو خط کشیدم 

D#m7        A#m                                 D#m7          A#m

تازه می فهمم اشتباهم این بود                چهره ی عشقمو غلط کشیدم

D#m7           A#m                                 D#m            A#m

عشق تو دار و ندار دلم بود                         اومدی دار و ندارمو بردی         

D#m        A#m                                 D#m7          A#m

بیا سکوتتو بشکن و برگرد                         که هنوزم تو دل من نمردی

G#m                                  F#m           A#m

                              که هنوزم تو دل من نمردی یییییییییی

                                  F                          F#m

سکوت قلبتو بشکن ...        

نظر یادتون نره هااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

zary
ساعت13:09---8 ارديبهشت 1391
سلام وبت فوق العاده اس لینکت کردم اگه دوس داشتی به وب ما یه سر کوچولو بزن اگه خوشت اومد لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com